środa, 12 grudnia 2012

Kolejny krok do przodu - Kwatermistrzostwo Krasnoludów



Wczoraj ukończyłem pracę nad kolejnym Miejscem Specjalnym, które Awanturnicy mogą odwiedzić wizytując Osadę - Kwatermistrzostwem Krasnoludów. Poza tłumaczeniem, wpis rozszerzony o dodatkowe Runy (a zastanawiam się także nad przedmiotami). W oryginale Krasnolud miał dostęp do łącznie 6 znaków na topór, które otrzymywał losowo. Obecnie w ofercie znajduje się 12 efektów na broń, 7 na zbroję oraz łącznie 8 specjalnych Mistrzowskich Run (max. 1 na przedmiot). Podczas zakupu określamy dostępność "towaru" zamiast zawierzać rzutowi kością, co sprawi, że nie będziemy zapychać przedmiotów niepotrzebnymi efektami, a sam gracz będzie mógł tworzyć ciekawe artefakty według własnego uznania i stylu gry.

Następny temat do pracy - Dzielnica Elfów.

3 komentarze:

  1. Nowy rok, nowe informacje maybe? :)

    Dajcie znać jak postępują prace, bo ciekawość mnie zżera. Zresztą podejrzewam, że nie tylko mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W istocie, dobrze by było zobaczyć jakiś mały update :) Coś, co pozwoli nam jeszcze mocniej nakręcić się na PMB :D Wszyscy już ochłonęli po Sylwestrze, więc przydałby się jakiś "grzewczy katalizator" w postaci niusa :)
    Mam też małe pytanie. Wydaje mi się, że gdzieś tutaj na stronie widziałem odpowiedź na nie, ale nie mogę znaleźć tej wzmianki teraz. Jaki rozmiar kart przewiduje się w PMB?
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyvää uutta vuotta jak to mawiamy w tej części świata.
      Postęp niestety jest niewielki - głównym problemem wolnego czasu jest brak wolnego czasu :) Jestem na finiszu z pracami nad Dzielnicą Elfów, kolejnym Miejscem Specjalnym w Osadzie.

      Zgodzę się, że już od pewnego czasu nie publikowaliśmy nowych materiałów, które urozmaiciłyby rozgrywkę. Na pewno będziemy w stanie wrzucić choć małą porcję - na Księgę III trzeba będzie jeszcze poczekać kilka tygodni.

      Powiedzcie mi proszę co chcielibyście otrzymać?
      - nowego Awanturnika (Krasnolud Zabójca Trolli, Łowca Czarownic)
      - nowe Przygody (scenariusze)
      - nowe karty Skarbów / Magicznego Oręża i Zbroi / Magicznych Przedmiotów
      -

      Usuń