- 5 Nowych Przygód oraz aktualizację poprzednich do poziomu 2
- Tabelę Strażników - grup Potworów strzegących Komnatę Końcową (poz. 1-2)
- Tabelę Władców Lochu - potężnego przeciwnika strzegącego Komnatę Końcową (poz. 1-2)
- Tabelę Potworów z poziomu 2
- Zdolności Potworów z poziomu 2
- Żetony Potworów i Władców Lochu z poziomu 2 (oraz poprawione żetony z poz. 1) (16MB)
- Skrócone zasady odwiedzania Osady (w tym przypadku Posterunku armii Imperium)
- Zaktualizowane opisy klas Awanturników do poziomu 2
- Nowy rodzaj Awanturnika - Zabójcę Trolli
W najbliższych dniach Pakiet 2 zostanie uzupełniony o kolejne rzeczy:
- Nowe karty Skarbu
- Nowe karty Magicznego Orężu i Zbroi
- Nowe karty Magicznego Przedmiotu
- Nowy rodzaj kart - Skarb Władcy Lochu (potężne nagrody za ukończenie Przygód na wyższych poziomach)
- Nowy rodzaj Awanturnika - Łowcę Czarownic
Zamieszczam dwa rodzaje żetonów - z klasycznymi grafikami (choć nie każda mi się podoba) oraz ze zdjęciami prawdziwych modeli. Zastanawiam się czy nie iść od tego momentu w tę drugą stronę.
Na pewno zauważycie, że niektóre żetony odstają od innych. Będę wdzięczny za nadsyłanie własnych propozycji.
Jak zawsze proszę o pomoc w redagowaniu tekstu, wyłapywaniu błędów logicznych oraz jeśli możecie to także o aktywny udział w tworzeniu Projektu.
Szykujcie się na bajeczną Wyprawę!
Hell YEAH!!!
OdpowiedzUsuńJak tylko dojdę do siebie po Super Bowl to zabieram się za testowanie!
Mam takie pytanie: jak to jest z Władcą Lochów ? W komnacie końcowej zwykle czai się już jakaś wataha - zgodnie z wytycznymi scenariusza. Czy oprócz niej mamy jeszcze dodać Władcę Lochu i czy to nie zawyży zbytnio poziomu trudności (już i tak nie jest łatwo)?
OdpowiedzUsuńGratuluję przy okazji następnego pakietu, pełny respekt Yoshi, postaram się na dniach przesłać poprawki do księgi 3, sprawy w robocie mi się ostatnio pokomplikowały i nie mam na nic czasu, no ale wszystko wskazuje na to, że jak już zamkną mój zakład pracy będę miał duuużo wolnego czasu i wtedy na serio wezmę się za WHQ :)
To ja dziękuję za wiarę i napędzanie mnie do dalszej pracy - bez tego bym pewnie dalej zastanawiał się czy w ogóle zaczynać temat.
UsuńCo do Władcy Lochu, to ten potężny potwór oraz jego świta pojawia się w niektórych scenariuszach (patrz opis danej Przygody).
Kiedyś sugerowano aby wstawić od 1 do 3 grup Potworów (także z wyższego poziomu). Ja chciałem stworzyć coś na wzór walki ze złym szefem, zamiast być zmuszonym do pojedynkowania się ciągle z tymi samymi przeciwnikami.
Stąd dwa pomysły (dość znacznie zmieniające grę). W scenariuszach pojawiają się po pierwsze Strażnicy (konkretne grupy Potworów) lub po drugie Władca Lochu wraz ze świtą. Powinno to nadać pewien smaczek i powagę finałowej walce, która nie będzie już taka łatwa!
Władcy są generowani losowo tak jak ich zdolności, co pozwala na znaczną ilość kombinacji.
Oczywiście scenariusze posiadające konkretnego ważnego dla historii przeciwnika (np. Ludojada) pozostają bez zmian.
Trzymajcie kciuki!