niedziela, 3 lutego 2013

Pakiet 2.0


Z przyjemnością zamieszczam Pakiet 2 zawierający następujące elementy:


W najbliższych dniach Pakiet 2 zostanie uzupełniony o kolejne rzeczy:
  • Nowe karty Skarbu
  • Nowe karty Magicznego Orężu i Zbroi
  • Nowe karty Magicznego Przedmiotu
  • Nowy rodzaj kart - Skarb Władcy Lochu (potężne nagrody za ukończenie Przygód na wyższych poziomach)
  • Nowy rodzaj Awanturnika - Łowcę Czarownic

Zamieszczam dwa rodzaje żetonów - z klasycznymi grafikami (choć nie każda mi się podoba) oraz ze zdjęciami prawdziwych modeli. Zastanawiam się czy nie iść od tego momentu w tę drugą stronę.
Na pewno zauważycie, że niektóre żetony odstają od innych. Będę wdzięczny za nadsyłanie własnych propozycji.

Jak zawsze proszę o pomoc w redagowaniu tekstu, wyłapywaniu błędów logicznych oraz jeśli możecie to także o aktywny udział w tworzeniu Projektu.

Szykujcie się na bajeczną Wyprawę!

3 komentarze:

  1. Hell YEAH!!!

    Jak tylko dojdę do siebie po Super Bowl to zabieram się za testowanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie pytanie: jak to jest z Władcą Lochów ? W komnacie końcowej zwykle czai się już jakaś wataha - zgodnie z wytycznymi scenariusza. Czy oprócz niej mamy jeszcze dodać Władcę Lochu i czy to nie zawyży zbytnio poziomu trudności (już i tak nie jest łatwo)?
    Gratuluję przy okazji następnego pakietu, pełny respekt Yoshi, postaram się na dniach przesłać poprawki do księgi 3, sprawy w robocie mi się ostatnio pokomplikowały i nie mam na nic czasu, no ale wszystko wskazuje na to, że jak już zamkną mój zakład pracy będę miał duuużo wolnego czasu i wtedy na serio wezmę się za WHQ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za wiarę i napędzanie mnie do dalszej pracy - bez tego bym pewnie dalej zastanawiał się czy w ogóle zaczynać temat.
      Co do Władcy Lochu, to ten potężny potwór oraz jego świta pojawia się w niektórych scenariuszach (patrz opis danej Przygody).
      Kiedyś sugerowano aby wstawić od 1 do 3 grup Potworów (także z wyższego poziomu). Ja chciałem stworzyć coś na wzór walki ze złym szefem, zamiast być zmuszonym do pojedynkowania się ciągle z tymi samymi przeciwnikami.
      Stąd dwa pomysły (dość znacznie zmieniające grę). W scenariuszach pojawiają się po pierwsze Strażnicy (konkretne grupy Potworów) lub po drugie Władca Lochu wraz ze świtą. Powinno to nadać pewien smaczek i powagę finałowej walce, która nie będzie już taka łatwa!
      Władcy są generowani losowo tak jak ich zdolności, co pozwala na znaczną ilość kombinacji.

      Oczywiście scenariusze posiadające konkretnego ważnego dla historii przeciwnika (np. Ludojada) pozostają bez zmian.

      Trzymajcie kciuki!

      Usuń