poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Księga III - Osada


Dzisiaj udało mi się ukończyć pracę na Księgą III - Osadą.
Udostępniam Wam 41 stron zasad, dzięki którym rozgrywka w Przygodowego Młota Bojowego wzniesie się na nowy poziom. Księga III stanowi łącznik rozgrywanych Przygód, po których Awanturnicy będą mogli wyruszyć w niebezpieczną podróż do wielkich osiedli Starego Świata. Gdy dotrą na miejsce, będą mogli odpocząć, spożytkować zebraną fortunę, odbyć trening pod okiem utalentowanego mistrza i przeżyć niejedną nową przygodę.

Tekst jest wersją surową - jeszcze ciepłą. Choć sam zabieram się za jej redagowanie od jutra, nie chciałem abyście czekali (tak w ramach obiecanych częstszych aktualizacji). Proszę o pomoc w wyłapaniu błędów, przeinaczeń oraz o pytania jeśli treść jest niezrozumiała lub zawiła.

Po otrzymaniu informacji oraz własnej korekcie zabiorę się za karty Podróży i Osady, których treść jest zawarta w postaci tabel w prezentowanym materiale.

Życzę miłej lektury oczekując na kreatywne komentarze i Waszą pomoc.

KSIĘGA III - OSADA (wersja 1.1 po korekcie 23.05.2013)

WERSJA PDF (wersja 1.1 po korekcie 23.05.2013)

Szykujcie się na bajeczną Wyprawę!

4 komentarze:

  1. Witam,

    Nie wiem dlaczego i czy tylko mi, ale przy próbie otwarcia pliku (korzystam z openoffice'a) wyrzuca mi info o błędzie zapisu i próbie odzyskania pliku. Po tym wyskakuje jakiś błąd i nadal się nie otwiera. Próbowałem kilka razu zassać plik, ale ciągle to samo. Czy w związku z tym można prosić o inną wersję choćby w pdfie? Nie mogę się doczekać nowinek, które wprowadzi osada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaktualizowałem link oraz dodałem wersję PDF.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i teraz można brać się do roboty :)

    Chociaż linki przekierowują na odwrót, tj doc do pliku pdf, a pdf do doc :) ale da się to przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podmieniłem pliki Księgi III - tekst po redakcji (wersja 1.1).

    OdpowiedzUsuń