czwartek, 17 marca 2011

Co nieco o Postaciach

Projekt obejmuje tłumaczenie i modyfikacje istniejących "klas" postaci oraz dodanie własnych. Na chwilę obecną prace są prowadzone nad następującymi Postaciami:

1. Barbarzyńca - siłacz z mroźnej północy będący naturalnym przywódcą grupy. Jest to siepacz wpadający w szał bitewny, który jest zarówno groźny dla przeciwników jak i współtowarzyszy. Postać preferującego walkę wręcz.


2. Krasnolud - twardy przedstawiciel dumnej rasy. Jest to wytrzymały wojownik dzierżący magiczny topór, na którym nieustanie wykuwa nowe runy niosące zniszczenie.
Postać preferująca walkę wręcz i ciężki pancerz.

3. Czarodziej - potężny mistrz sztuk magicznych o dość kruchej budowie. Jest to podstawowy członek grupy siejący śmierć czarami ofensywnymi oraz wspierający kompanów zaklęciami obronnymi.
Postać czarująca, główny leczący.

4. Elf - zwinny mieszkaniec leśnych ostępów. Jest to doskonały łucznik przemieszczający się za pomocą akrobatycznych skoków.
Postać preferująca walkę dystansową.

5. Zabójca trolli - potężny krasnoludzki wojownik ogarnięty życzeniem śmierci. Jest to specyficzny rodzaj wojownika, który brak zbroi nadrabia potężnymi ciosami swojego dwuręcznego topora.
Postać preferująca walkę wręcz i to z możliwie jak największym przeciwnikiem.

6. Łowca czarownic - siejący strach pogromca zła o bardzo kontrowersyjnych metodach działania. Jest to klimatyczny wojownik wspomagany szeregiem magicznych amuletów, napoi, trucizn i unikalnej broni.

7. Kapłan wojownik - święty mąż niosące słowo i gniew Sigmara mieszkańcom podziemnego świata. Jest to rodzaj hybrydy wojownika i czarodzieja, który za pomocą modlitw wspomaga zarówno siebie jak i kompanów.
Postać preferująca walkę wręcz o bardzo uniwersalnych zdolnościach.

8. Szlachcic Imperium - potomek szlachetnego rodu szukający wrażeń wśród gorszych od siebie. Jest to klimatyczna postać władająca unikalną bronią zarówno do walki wręcz jak i dystansowej
Postać wojownika posługującego się także palną bronią dystansową.

9. Gladiator - były niewolnik znający setki sposobów na uśmiercenie przeciwnika. Jest to doskonały wojownik posługujący się bardzo egzotyczną bronią.
Postać zbiega preferującego walkę wręcz.

10. Rycerz Bretonni - młodzieniec pełen szlachetnych ideałów podążający za wizją świętego kielicha Graala. Jest to klimatyczny szermierz odziany w pełną zbroję, na którego czekają przygody zarówno w podziemiach jak i na zamkach wielkich baronów.
Postać wojownika preferującego walkę wręcz i ciężkie zbroje.

11. Elf Strażnik - potomek pierwszych elfów osadników przybyłych do Starego Świata. Jest to klasa hybryda łącząca ścieżkę wojownika i maga, przemierza Stary Świat odzyskując artefakty z przeszłości swego ludu.
Postać maga i wojownika

12. Tancerz Wojny - doskonała maszyna do zabijania o smukłym lecz zahartowanym ciele. Jest to wielki szermierz przemierzający pole bitwy tanecznym krokiem w rytmie bębnów.
Postać akrobatycznego wojownika walcząca wręcz.

13. Wojownik Chaosu - awanturnik o czarnym sercu, skrycie czczący zakazane bóstwa Chaosu. Jest to wielki wojownik uzbrojony w magiczne pancerze i potężną broń, wypełniający wolę bogów na swój sposób.
Postać wojownika walczącego wręcz.

14. Niziołek złodziej - pocieszny grubasek o skłonnościach kleptomana. Jest to zabawny łasuch drażniący wroga swym małym mieczykiem i ciętym dowcipem. Czeka na niego tyle samo wrażeń w podziemiach jak i w mieście.
Postać umilająca grę bez silnych i słabych stron.

15. Szaman z Kislevu - dziki mieszkaniec mroźnej tundry poszukujący wiedzy i magicznej potęgi. Jest to potężny mag władający siłami natury wspierany przez swój totem - zwierzę-ducha.
Postać czarująca o szerokim wachlarzu zdolności.

16. Łowca nagród - posępny najemnik, dla którego liczy się jedynie nagroda. Jest to klimatyczny uzbrojony w samopowtarzalną kuszę wojownik, który ściga niebezpiecznych przestępców aż po samo dno podziemnego świata.
Postać wojownika preferująca walkę dystansową.

17. Druid z Albionu - sługa natury niosący pomoc i ukojenie współtowarzyszom wyprawy. Jest to drugi po Czarodzieju doskonały uzdrowiciel choć zna także wiele śmiercionośnych zaklęć.
Postać maga skupiającego się głównie na leczenie ran i pomocy innym

------------------------------------------------------------------------------------------

18. Skrytobójca - w trakcie tłumaczenia
19. Krasnolud piwowar - w trakcie tłumaczenia
20. Krasnolud poszukiwacz złota - w trakcie tłumaczenia
21. Były Zawodnik Blood-bowl - w trakcie tłumaczenia
22. Dziedzic Aenariona - w trakcie tłumaczenia
23. Ogr - w trakcie tłumaczenia
24. Wilk morski - w trakcie tłumaczenia
25. Wyjęty spod prawa - w trakcie tłumaczenia
26. Myśliwy - w trakcie tłumaczenia

27. Kowal Runów - Postać nieoficjalna, w trakcie tłumaczenia
28. Inżynier - postać własna, - w trakcie tworzenia

Jest tego sporo, choć nie jest to lista zamknięta.


poooq czy możesz stworzyć zakładkę na górze "Postacie" oraz "Zdjęcia"?

2 komentarze:

  1. Zakładki gotowe.
    Jak myślisz Yoshi, czy w grze miałby rację bytu "Ostatni Błazen": postać zapewniająca wsparcie "psychologiczne" drużyny (zbijanie negatywnych efektów i podnoszenie morale) oraz posługująca się "efektami specjalnymi" w postaci dymu maskującego czy oślepiających kitajskich rac? Smutny, ostatni z wielkonosów, w wytartym kubraku trefnisia? Taki, mały hołd dla rasy która odeszła w niepamięć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, na każdy ciekawy pomysł jest miejsce. Dopracujemy podstawowe postacie i zdecydujemy jakie zdolności uzupełniające grupę otrzyma trefniś / bard.

    OdpowiedzUsuń