sobota, 19 marca 2011

Projekt kart 2

Serwus!
Znów chwila wolnego, jazda pociągiem i kolejne podejście do tematu głównego projektu kart oraz elementów towarzyszących.
Nie wiem ile pośpi Miq, więc wrzucam całość w jednej grafice:

1 i 2 to kolejne przymiarki do ramki: poszedłem tropem wykorzystanym w karcie postaci do Werewolfa, tam obramowanie było poszarpane i agresywne, tutaj też powinno się sprawdzić. Do tego, kiedy karty będą
leżały w stosie, na jego boku powinny pojawić się linie od druku, co też mi się podoba. Nie wiem jeszcze, czy ustawić linie szarpania symetrycznie do środka (jak wybuch) czy ukośnie (jak drapnięcie), okaże się przy pracy.
Szybko o tym co udało się naszkicować: 

3 to pierwszy pomysł na kometę, 5 rozwija go a 13 jest chyba najciekawszą dwuogoniastką. Na tą chwilę to ona ląduje na kartach.

Z symbolem chaosu mam zagwozdkę, chciałem żeby był inny niż w dotychczasowych wydawnictwach, ale samego znaku nie mogę zmieniać. 12 z trzema ramionami na zewnątrz najprawdopodobniej zostanie.
Cała reszta to mazunki które powstały podczas rozmyślania nad pomysłami.

Na rewersach zastosujemy lustrzane odbicie samej ramki, tak by szpary pokrywały się i pasowały na obu stronach.

Pewnie zauważyliście zniknięcie dotychczasowego logo: przechodzimy na nazwę Przygodowy Młot Bojowy tak by uniknąć wszechwidzącego oka GW i jego aktualnej markizy FFG. Logo, które na szybko zmajstrowałem być może wymaga dopieszczenia i poprawek, ale chwilowo będzie takie jak jest.

3 komentarze:

  1. Zastosowałbym te dwie ikony jako rewersy żetonów modyfikacji. Kometa na dodatnie, Gwiazda Chaosu na ujemne wartości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na kartach użyłem już gwiazdy bez jednego ramienia, może nie ma co przekombinowywać i wrzucimy ją też i na żetony...
    Na drugiej stronie żetonów znalazłaby się kometa w podobnej stylizacji. Żetony w różnych kolorach czy jeden, ustalony rodzaj?

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzeba będzie różnych żetonów
    - modyfikatory Cech (Siłą, Wytrzymałość itp.)
    - zatrucia, pajęczyny, krwawienie
    - żetony dla każdej z klas (choć wolę karty) - ułatwienie podczas losowania jednego z herosów (np. który wszedł na pułapkę itp.).

    Głównie myślałem o komecie dla dodatnich modyfikatorów cech, a gwiazdę jako rewers dla ujemnych.

    OdpowiedzUsuń